Något jag aldrig gjort förut

Hittade en tävling arrangerad av Inkido, jag som aldrig brukar falla för såna här "skriv ett inlägg och länka till sidan så kan du vinna tävlingar". Men är vinsten den rätta kan till och med jag trilla dit. :)

Här finns blogg candy tävlingen.

Idag var förövrigt dagen då jag skulle kliva upp tidigt (vilket inte hände) för att sen lägga spår i skogen (check). Sen var det dags för massage (härliga tider var det, check) och sen skulle jag ut i skogen och spåra med hunden (check).

Nu är listan för idag avcheckad...så nu skämmer jag bort mig själv lite med egentid framför datorn medan lillvovven sover. :)

Kommentarer
Postat av: linda

Vad heter kost tillskottet?

2008-11-25 @ 09:18:59
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0