Nu är det jul...

... i alla fall på mitt jobb. på mitt jobb är det inte alldeles tvärgjort att göra jul. Soffor och fåtöljer ska kånkas och bäras undan. Bord ska tas fram, sättas ihop och dekoreras. Alla tomtar och allt julgranspynt ska fram och varje år krävs det en del funderande över hur årets jul ska bli den bästa ever.

Jag älskar ju julpynt så jag har njutit. Dessutom har jag haft det stora nöjet att inhandla fin julgran för många pengar (inte mina...) samt tillhörande julgranspynt för ännu fler pengar (inte heller dessa var mina). :) Julkul!

Igår kväll gjorde jag det första juliga i hemmet, nämligen bakade lussekatter! Jag har ett världsbästa recept på lussekatter som jag kanske delar med mig av endera dagen. Om jag orkar, jag hatar nämligen att skriva av recept! Skittrist!

Jag tror att jag ska äta ännu en lussekatt nu! Med sällskap av Roomservice och bentuggande vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0