Nu är det jul igen...

Idag började jag pyssla med årets julkortsskörd. Jag har hittentills hunnit med 4 stycken och känner mig faktiskt riktigt nöjd med allihop, så egentligen borde jag sluta nu medan jag fortfarande är på topp!
Temat i år är än så länge julkramar...men man vet aldrig vart det slutar innan man är färdig. Det är ju trots allt ungefär ett 20-tal kort som fortfarande är ogjorda...jag är nämligen en sån där som skickar ganska många julkort varje år. Till stora som små, ibland går det till och med iväg flera kort till samma adress. Då slipper till exempel brorsdöttrarna att dela på sitt kort, istället kan de få varsitt som de får ha inne på sina egna rum. Förra årets skakiskort gick verkligen hem hos de små...

Nu tror jag att jag ska plocka undan pysslet och leka lite kurragömma med hunden!

Jag tänker nu avsluta med att be om ursäkt för detta illa författade inlägg, språkpoliser gör er icke besvär. Jag vet redan hur illa sammansatta meningarna är. :)

Kram till världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0