Nytt hopp...

Idag var dagen då jag och lillvovven kravlade omkring i blåbärsrisen på jakt efter ordning och reda oss två emellan. Det hela slutade med uppgiven matte och uppjagad vovve. Suck.

Men nytt hopp tändes då vi bilade ut till Jaktgården för att köpa nytt halsband till hunden och nya byxor till matte och husse. Jag kunde knappt tro att det var sant då vi blev erbjudna att gå lite extra kurs utan kostnad. Dom behövde lite hundar att fylla ut kursen med eftersom de var så få.

Hurra för oss och hurra för Chapp! :)

Hihi, den här valpgruppen är tydligen jättelugn. Ha, nu ska det röras om i grytan! :) Uppviglaren Chapp på väg! :)


Kommentarer
Postat av: Sandran

Skönt att ni får gå mera kurs. Hoppas verkligen att ni hittar ett sätt att göra vettig hund av Chapp - låt inte min kusin få rätt ;) Sen är det ju så att det är mycket trevligare för alla med väluppfostrad och mysig hund. Men jag förstår att det är lätt med visioner och svårare med verkligheten. Så är det med det mesta som är viktigt. Vart ligger Jaktgården? Känner igen det men kan inte komma på vart det är nånstans. Ta hand om dej och njut lite mellan varven. Det här är en tid. Sedan kommer en annan tid, kanske en tid när man får lön för den tid man lägger ner idag. Puss å kram!

2008-10-15 @ 22:30:29
URL: http://sambra.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kul :) Vad tyckte du om musikalen? Var jobbar du? Jobbar du med Matsson? Träffade han där.

2008-10-18 @ 11:15:14
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, ja, han var hysteriskt glad :) Det var kul. Jag tyckte den var konstig, inte alls så bra som jag hade hoppats. Nakenscenen var bäst, hehe ;)

2008-10-19 @ 19:24:38
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0