Vilken härlig dag, tralalala tralalala lalala, vilken härlig dag!

Idag är en typiskt bra dag. Jag tänker nu roa mig och förhoppningsvis er med att hissa följande:

VÄDRET Hösten visar sig från sin härligaste sida. Ren och fin luft och strålande sol!
SOVMORGON Fick dessutom lite tid att ligga och dra mig då hunden sött sussade vidare på sin filt.
OPRAH Ett helt program om SATC-filmen. Ljuvligt.
BJÖRKIS Äntligen har jag hittat den perfekta godispåsen för träning som jag letat efter så länge. Hurra!
JÄRNTABLETTER Vad ska man säga? Järntabletter är grejen för en go å gla´ jag.
HUNDEN Ett helt träningspass och en hel promenad utan bråk! Nu har jag en motiverande målbild att arbeta efter. :)

Det är inte alltid de stora sakerna som gör en dag till en underbar dag. Ibland räcker det med de små. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0