Hur många är vi?

Kvinnor alltså? Som bor i den här stan? Hur många som helst kunde man tro om man råkade smita in på Blomsterlandets REA (50 % på allt) idag, vilket jag och min mor råkade göra. Vi råkade också spendera lite pengar. Så det kan gå. ;)
Men vi kan konstatera att vi inte var ensamma. Inte ens nästan.

Idag har jag roat mig med diverse saker, faktiskt har jag hunnit med ganska mycket. För det första har jag bantat min hund med ett par kilon... kammade ur vinterpälsen dvs. Han blev så fin, men det krävs nog nån omgång till innan vi får se honom i hans sommarskrud!

Sen har jag och mamma promenerat/plumsat runt Anderstorpsberget med hunden. Det tog nästan två timmar så just nu har vi en väldigt trött och nöjd vovve. Hunden hann under promenaden också med att rulla sig i hästskit! Suck. Nämnde jag att han fick sitt första efter-vintern-bad igår kväll? :/ Slöseri men schampo och balsam kunde man kalla det.
Som tur är så är ju hästskit inte så kladdigt utan mer skräpigt så när vi kom hem var det bara att borsta ur det mesta ur pälsen. Det var tur för hunden det, badkarsbad är inte det roligaste han vet så han är nog glad att han slapp ett ikväll också.

Sen har jag faktiskt hunnit småplocka lite hemma också samt ett besök på Arken Zoo. Man kan säga vad man vill om denna klickerträning som jag pysslar med men framförallt kan man konstatera attd et går åt ganska mycket godis! 

Hejja mig! Nu blir det middag och sen film med vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SHIT, det var inte igar!!! Hur ar allt med dig?? Vad kul att du hittade min blogg, men hur? Har du vovve och allt, vad roligt! Vad pysslar du med annars? Ska lasa massa tidigare inlagg senare, men du har ju bloggat i en halv evighet sa det lar ta ett tag... Haha! :P

2009-04-19 @ 12:55:09
URL: http://sydneysider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0