Borde man inte...

...sova när klockan närmar sig tresnåret på natten? Det självklara svaret torde vara ja men efter många timmars försök börjar jag tvivla. :(

för övrigt kan jag meddela att myggorna verkar älska mina händer! Kanske är det enda kroppsdelen som inte allergitabletterna klarat av att preparera mot myggen...dom biter mig i sinne. Men bara på händera... 

Tog en underbart härlig långtur i skogen idag tillsammans med älsklingen och vovven. Fyraovanliga saker hände: först träffade vi en thaiändsk (!) bärplockare iförd rånarluva (!). Chapp rusade fram mot honom på vanligt Chappmaner när matte inte hinner med,,,och här inträffar ovanlig sak nummer två: Chapp hejdar sig när jag ropar, funderar en stund på saken och kommer tillbaka till mig. Även tonåringar kan. :) Sen träffar vi ytterligare en thailändsk bärplockare som Chapp också rusar fram emot...för att vända tillbaa till oss när jag visslar på honom. Vad gjorde dessa thailändare i A-torpskogen och tänker de rensa den på alla blåbär som jag och mamma ännu inte plockat? Och hur kunde det komma sig att vår tonåring plötsligt lyssnade och gjorde som vi ville? 

Kanske ska jag göra ett nytt försök nu, det kan ju inte gå sämre än sist i alla fall! :) Ber om ursäkt för samtliga stavfel, syftningsfel, kommateringsfel och annat knas i texten som jag inte ids rätta till i natt! :)

P.s Märkte ni förresten i förra inlägget att jag nu fått ordning på vändandet av bilder? Tacka min sambo för att ni numera inte behöver sno på huvudet för att se bilderna.... :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack Johan... ;P

2009-08-04 @ 14:19:04
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0