Sista skälvande timmen...

Alldeles, alldeles snart är årets sommarsemester slut. Herregud, jag har ju haft semester i en halv evighet! :) Jag känner mig fullständigt utvilad och nöjd med livet, jag är redo för nya friska tag både på jobbet och med min nyvunna fritid. Utan barnträningen på jutsuklubben förfogar jag numera över all min  lediga tid precis som jag själv vill. Jag kommer till och med att kunna planera saker på söndagar - om jag vill. Jag kan också välja att göra just ingenting. Underbart! :)

Som sagt, full av energi och totalt fri från ångest. Nu är det bäst att HRF passar sig, för nu är Kicki på G.

(Väckarklockan är ställd okristligt tidigt, det är det enda jag våndas över.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0