Skog, sömnproblem och hiss av Titti.

Igår gick sannerligen i skogens tecken. Klockan nio på morronen begav jag, mamma och lillvovven oss ut på skogspromenad. Vi hamnade högst uppe på Anderstorpsberget där vi pausade på en blåsig klippa, sen gick vi rakt ner genom skogen istället för att ta stigen tillbaka...och tror ni inte att vi hittade värsta bästa hallonstället som säkert ingen vet om! Dit ska vi nästa sommar och hamstra hallon!

Klockan var nästan tolv innan vi var hemma igen... :) Sen bar det direkt ut i nästa skog - spår skulle läggas, och vilket spår det blev! Jag var helt slut efter att ha lagt det och då skulle jag ju ut en gång till med hunden också. Det kallas motion! :)

Det var en väldigt trött hund och väldigt slö matte som kraschade i soffan igår kväll...!

Just nu arbetar jag på projekt ställa-om-dygnet-efter-semestern-så-jag-orkar-stiga-upp-och-gå-till-jobbet-på-tisdag. Det betyder att jag de senaste tre mornarna stigit upp före skammen trots att jag har semester. Sista veckan har det varit helt omöjligt att somna på kvällarna, det har inte spelat nån roll vilka trick jag har försökt mig på. Inget har fungerat.
Men igår hände det plötsligen - jag somnade nästan direkt jag la mig. Hurra! Jag börjar vara i fas med verkligheten igen!

Dagens hiss går till Titti i MorronZoo som av princip vägrar sända i BH. Det var tydligen hennes straff för att hon förlorat nån tävling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0