Räkningar och snö till förbannelse

Det finns få saker som kan göra mig så nere som att betala räkningar. Men nu snackar vi ju i-landsproblem, det finns ju trots allt alltid pengar kvar på kontot när jag är klar, men i alla fall. Suck. Men nu är det i alla fall gjort... :)

Har någon märkt att det snöar ute? :) Massor... :) Jag har ingenting emot snö men när jag inser att snötäcket skulle nå mig till halsen om jag släpptes ner från luften då tycker till och med jag att det räcker för nu. Imorrn planerar jag att påbörja det krävande arbetet med att trampa upp våra promenadstigar i skogen. Puh. Det är nog bäst att jag tar sovmorgon imorrn så jag har laddat batterierna ordentligt. Tur att jag är ledig!

Ikväll släpade jag med mig älsklingsvännen på bio för att se New Moon. Och ack vad den var bra. Mycket bättre än den första tyckte jag faktiskt. Men ändå inte i närheten av böckerna. Men om jag tar ett steg tillbaka och accepterar filmerna för vad de är så kan jag faktiskt tycka att dom är helt ok trots att det saknas så ofantligt mycket jämfört med böckerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0