En dag fylld av överraskningar

Dagens första överraskning kom klockan 04.02 imorse när hunden ville ut på toaletten. Han som aldrig brukar vilja ut på natten om han inte är dålig i magen. Suck. Detta kunde med andra ord endast betyda en sak.

Överraskning nummer två kom så när vi öppnar ytterdörren och snöstormen blåser rakt in i vår lilla, lilla hall. Hej och hå vilket väder. Hunden blev så förvånad så att han för en stund glömde bort vad det var vi skulle göra. Detta betydde att vi pulsade på en bra stund innan vovven konstaterade att snöhögen var överallt denna morgon och slutade leta efter den perfekta snöhögen att göra sina behov i.

Överraskning nummer tre kom när min chef ringde en halvtimme före jag skulle bege mig iväg till jobbet, och bad mig komma 2 timmer senare! Så kan det gå.

Den trevligaste överraskningen bestod nog av att jag fick skjuts till jobbet av sambon som kom hem på lunchen för att leverera hälsofil till hunden, filet blev dock kvar på jobbet. ;)

Just nu känner jag mig överraskad över hur mycket snö som kan falla samtidigt och hur höga snödrivorna kan bli när det blåser på dom...

Jag är kort sagt mycket överraskad idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0