Fjällen

Jag har ju helt glömt att berätta att jag vart i fjällen. Där var det kallt och blåsigt samt sjukt mycket snö! Jag och Lisa sjönk ner till midjan när vi fick för oss att äventyra oss vid sidan av skotrarna (läs; när Johan eller Nisse kört fast i pudersnön och vi måste gräva loss skotrarna). :) Det var i alla fall en härligt slapp helg med gott sällskap, god mat och massor med frisk luft.

Idag är dagen då jag tänker städa vår klädkammare. Jag vet inte vilken gång i ordningen jag gör detta efter årsskiftet. Det är som att det vilar någon sorts förbannelse över den där skrubben för så fort man stänger dörren så blir det genast stökigt. Hur går det till? Det måste bo ett troll inne i gömmorna vars livsuppgift på senare tid blivit att göra livet surt för klädkammarens ägare. Hmpf.

Jag tror dessutom att jag ska passa på att pyssla litegrann också eftersom hunden sover så sött efter en härlig låååångpromenad i solskenet.

Det är ännu osett vilken av dessa två uppgifter som blir gjort först. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

TACK :D

2009-02-16 @ 22:14:11
URL: http://annabanana.bloggspace.se
Postat av: Sandran

pyssel visas givetvis upp för mig för beundrar´n i vanlig orn´dning :)

2009-02-19 @ 23:39:57
URL: http://sambra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0