Jag är utmanad!

Jag som aldrig brukar bli utmanad står nu inför min första bloggutmaning! :) Jenny har utmanat mig. Jag ska hämta den sjätte bilden i den sjätte mappen bland alla mina bilder i datorn. Let´s go!



Eftersom jag inte riktigt fått kläm på detta med bildbehandling ännu får ni vackert vrida på huvudet eller föreställa er hur bilden skulle se ut om den vore rätt väg. :)

Det blev i alla fall en bild på älskade brorsdottern Moa i pysslartagen den 2 januari 2009. Det är så härligt att se att både Ebba och Moa älskar att klippa, klistra och stöka ner medan dom gör det. Dom använder verkligen sin fantasi vilket många barn missar på grund av för mycket tv-tittande och datorspelande.
Just den här dagen var föremålet för pysslandet en dockteater som tillverkades av en gammal kartong för frysta kycklingfiléer. Kartongen kläddes med ett papper fullt av änglar. Sen klippte dom ut änglar ur en annan bit av papperet och satte fast på tandpetare och stack ner i lådan. Det var så att säga svårt att se teatern för alla änglar. :)

Jag har många bättre bilder från den här dagen men man måste ju följa reglerna! :)

Jag undrar för övrigt varför formatet på bilden är så konstigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0