Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk

I måndags slog sjukdomens klor ner i mig med full kraft. Feber, hosta, snoooooooooooooooor! Jag var förmodligen världens sämsta matte till den stackars hunden som inte förstod varför matte skulle sova hela tiden, och varför matte bara gick ut med honom runt hörnet för att sen vända igen och gå in igen. Han hade skitttråkigt! Men han var också en väldigt snäll sjuksyster som slickade mig på handen med jämna mellanrum, sov när jag sov och la huvet i mitt knä när jag var vaken.

Han hade nog vart den perfekta sjuksystern om det inte var för att han behövde ut och kissa utimellanåt. :)

Jag låg utslagen hela måndag och tisdag samt onsdag då lillvovven fick vara med min lillebror några timmar. Men sen igår kändes världen plötsligt mycket lättare igen och nu tror jag att vi är på banan igen! Hurra!

Nu ska vi vara friska och jag ska äta ännu mer frukt än jag gör i vanliga fall för att hålla sjukdomen borta. Hur jag nu ska orka äta mer frukt än jag brukar vet jag inte men jag ska göra ett försök! Nån gång ska jag ta kort på mitt fruktfat som jag äter till frukost när jag jobbar. Det är grejjer det!

Nu är det dags att ta sig själv i kragen och gå åt med hunden i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0