Nu är klockan mitt i natten!

Man kan verkligen fundera varför jag fortfarande är vaken. Suck. Jag vred och vände på mig en stund, sedan provade jag knepet att läsa lite. Sedan vred jag och vände på mig en stund till. Nu provar jag surfarknepet! :)

Detta måste vara en av livets stora ironier. Man är sjukt trött men kan inte sova i alla fall. Hur tänker livet egentligen?

Imorgon (eller snarare idag...) har jag en plan. Jag ska sova ut (hah, man blir bra på att ljuga för sig själv den här tiden, hunden väcker mig nog astidigt) sen ska jag lydnadsträna hund och sen ska jag bege mig in på stan. Just nu kan jag inte komma ihåg vad jag ska göra där men det var säkert nåt viktigt. Förhoppningsvis kommer jag ihåg det när jag vaknar. Och sen imorron kväll, då ska jag scrappa! Och som jag ser fram emot det! Jag är full av inspiration efter det senaste numret av Scrapbooking mm. :)

Nu tjuter det lite i mitt öra. Jag undrar om det betyder att det är dags att ge sovandet ett nytt försök?

GO´NATT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0