Spotify och kyrkogården

Jag har nu invigts i fenomenet Spotify och måste erkänna att jag gillar det. Lyssna på musik alldeles lagligt utan att hela lönen ska gå åt till att köpa svindyra skivor! :)

Inte för att jag förstår hur det hänger ihop det där med att Spotify är lagligt, trots att det är gratis... Så internetsmart är inte jag. Tror jag ska fråga nån som vet för att stilla min nyfikenhet! :) Nån som läser kanske vet?

Idag följdes jag och Jenny åt till Kattas grav i Bureå och planterade en fin ros. Man kan inte fatta att det redan har gått ett år sedan hon dog. Någonstans djupt inne finns det fortfarande en liten gnagande känsla av att det inte var meningen att hon skulle dö, jag trodde ju att hon skulle bli frisk. Det var liksom livets sätt att kasta i ansiktet på en att livets gång kan aldrig förutsägas. En hård läxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0