Nu ska matte bli högintressant

Under kursen i onsdags blev det ju pinsamt uppenbart att lillvoivvens tonårsvärld blivit så stor så att det knappt rymms något matteintresse när någonting annat stör. Det är tur att man vet att tonåringen snart växer i sin kostym och förhoppningsvis kommer han fortfarande ihåg mig då. :)

Men jag är inte den som lutar sig tillbaka och väntar ut honom, jag ska slåss för kontakten som jag vet finns därinne nånstans. :) Vi har ju kämpat oss igenom värre saker än detta så det ska nog gå bra.

Nu ska matte bli roligare än roligast! Hon ska vara så rolig så han knappt kommer att veta vad han ska ta sig till med allt det roliga! Idag gick vi ut och busade loss rejält med både boll och kamprep, grannarna måste trott jag blitt knäpp.  :)

På träningsagendan just nu står KONTAKT, inkallning och STANNA! Jepp, bara att hugga i! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

2009-05-27 @ 21:00:40
Postat av: Anonym

Hoppas att det gick bättre denna gång på hundkursen.

2009-05-27 @ 21:01:52
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0