I´m dreaming of a...

...GREEN CHRISTMAS? Nejmen, det var väl ändå inte så den sången gick, eller? Jaja, "The grass that stole christmas" kanske blir nästa års blockbuster på bio?

Men jag löste detta med snöns frånvaro på ett finurligt sätt, tycker jag i alla fall. Marken täcktes (nåja...) faktiskt av ett nästan obefintligt lager med snö, eller var det frost? Vem vet? Så var gång jag spanade ut genom fönstret så kisade jag och låtsades att frosten var ett rejält snötäcke. = ) En temporär men för stunden effektiv lösning. Ända tills dess att jag var tvungen att gå ut det vill säga, för på det istäcke som prydde gator och torg, i kombination med höga smala klackar var det inte läge att kisa.

Fick i alla fall många fina julklappar i år med och är på det stora hela väldigt nöjd. Inte minst med tanke på vår FIIIIIINA julgran, som förmodligen är den finaste jag vet! Toknöjd är jag, jag längtar redan tills jag får klä den igen nästa år.

En massa jul och nyårskramar till er alla nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0