Vilken dag...

Dagen började i det tröttaste av trötta stadier. Jag orkade inte ens äta frukost, jag var vaken, satt vid köksbordet och läste, ja snarare tittade, tidningen, men kunde inte uppbringa den kraft som krävdes för att resa på mig och ta fram någon frukost. Så det sket jag i :)

Kom till jobbet där kaos rådde då min kollega, som borde vart på jobbet klockan fem, hade försovit sig och precis hade kommit dit...typ en och en halv timme för sent. Och sen strulade en massa annat och sen....nä förresten. Sen va det inget mer :)

Och Wernblom spelar i Modo nästa säsong! Han kommer att fattas oss...Kanske inte den mest oväntade nyhet men sorglig desto mer.

Vidare hade däckfirman där vår bils däck bor när de inte används den goda smaken att ringa och tala om att vi måste skaffa nya sommardäck. Suck. Precis före det är dags att byta! Schyst, kunde de inte klämt ur sig det när vi bytte i höstas????????

Jaja, lagen om alltings jävlighet.... Dessutom så kör vi ju omkring i en sån där 4hjulsdriven liten sak, vilket innebär att vi måste byta alla 4 däcken samtidigt, trots att det egentligen bara är 2 som är slitna. Det va nån grej som kunde gå sönder annars, den lät dyr!

Och varje däck har den goda smaken att kosta oss 1600:- STYCK! Jag kan just nu komma på ungefär hundra andra saker som jag mycket hellre skulle vilja göra för dom där massa tusen kronorna som nu detta kommer att kosta oss. Måste löneförhandla tror jag :)

Jaja, snart kommer älsklingen min hem. Jag tror jag kryper in i hans famn och stannar där nu för resten av kvällen. Kanske måste jag äta middag också. Jag ska fundera på saken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lät som en typisk t jobbig dag. Tänker på dej. Själv kan jag bara klaga över en fot som aldrig vill bli använd :( Men nu har mårran gjort the till mej så lite glad är jag ändå :)

2007-04-02 @ 22:00:56
Postat av: Linda Gosing

Ååh, så underbart skönt det lät, att få krypa in i älsklingens famn menar jag. Nu sanknar jag min älskling än mer... :S

2007-04-05 @ 11:25:10
URL: http://lindagosing.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0