Garderobsrensning.

Jag har hela dagen, nej vänta nu, i flera veckor.....okej i flera månader nu gruvat mig för att rensa garderoben. Varför vet jag inte. Kanske för att jag visste hur mycket jag hade liggandes där som jag behållit "för att jag brukade tycka om det, förut". Vad nu det är för anledning att behålla ett klädesplagg.

Men nu är det i alla fall gjort! Till slut.... Puh!

image12
Högen som blev kvar...

image13
... och högen som ska slängas.

Och ja, jag är medveten om att högen som ska vara kvar är större än den som ska slängas, men till mitt försvar vill jag säga att jag är ganska säker på att jag gjorde en rensing light när jag flyttade sist, så detta är vad som blev kvar då, men som förmodligen redan då var i behov av att slängas. Uppenbarligen, eftersom det inte använts de senaste åren i alla fall.

Jag gjorde också en liten iakttagelse under mitt klädrensande, jag har typ inga kläder. Kanske inte heller så konstigt eftersom kläder aldrig varit en sån sak jag prioriterat i min budget. Hmm, det kanske är dags nu. Denna månad är väl så god som någon, speciellt med tanke på lönespecen jag tidigare jublat över! :) Jag tror att jag behöver hjälp....

Min garderob består numera av, ett eller kanske två par byxor som jag vill ha, ett par toppar som jag tycker jättemycket om, ett fåtal tröjor som är något att ha, en superfin bikini som med tanke på priset förhoppningsvis håller länge än, några fina sommarkjolar, ett par fina nattlinnen och....ja, det var nog det. kläder man bara har hemma när man är sjuk, eller kläder som man bara har under ytterkläderna när man åker slalom räknas inte.

HJÄLP!
P.S. Kan också behöva hjälp med att säga åt min blogg att låta mig göra texten högerjusterad igen, den vägrar!

Kommentarer
Postat av: Sandran

Ja, ja, ja!!! Jag vill shoppa med dej!! Det är verkligen askul, särskilt när man får va med och klä en kropp som rymms i några kläder...

2007-03-22 @ 22:04:25
Postat av: Sandran

Erkänner mej totalt besegrad. Jag är en fatalt kass bloggis. Jag tycks minnas att det var jag som peppade/ övertalade dej att böja blogga och nu gör du det och jag... uppdaterar min blogg i bästa fall någon gång i månaden. Lovar ingen skärpning, men imorgon efter jobbet, då kanske... Kul att du lagt in bilder, och väldigt roligt att jag var med... kanske inte från min bästa sida med nosen nedtryckt i mattan av jocke, men dock! Kram på dej så ses vi förmodligen imorgon

2007-03-22 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0