Jag har scrappat min första sida...

...och det var inte alls så lätt som jag trodde. Herregud vad svårt det var att bestämma vilka papper och band och pennor  som skulle anändas just precis där! Puh. Man blev alldeles slut. Jag är inte helt nöjd med den första sidan dock, men det kommer nog att ta sig! :)

Nu ska jag sätta mig och läsa en massa papper som jag skriit ut om egypten på internet. Den 22 mars 2008 bär det av för en veckas välförtjänt semester i Hurghada tillsammans med Johans familj! Det ska bli skönt. Men jag är ju inte känd för att lämna saker och ting åt slumpen så ajg tänkte att jag skulle läsa in mig litegrann om vad det är för ett ställe det där :) Så man har lite koll.
Framför allt tänker jag läsa in mig på hur jag undviker att bli magsjuk. Kan man vaccinera sig mot den där sk. turistsjukan? Det vore ju toppen. Och så ska man tvätta händerna hela tiden.... det har jag förstått....! :)

Off till soffan i vardagsrummet där Peter Jöback väntar med sin ljuva stämma.....

image39
En hurghadakamel som jag hittade på fritidsresors hemsida...

Kommentarer
Postat av: Sandran

Nu är det vääldigt lila här... Men det är fint! Hoppas ni hade trevligt ikväll! Jag är MYCKET nyfiken på första sidan... Måste försöka styra volvon till a-torp i veckan förstår jag... Här inget nytt förutom nya bäbiskläder och en magisk trötthet. Nu ropar sängen! God och natt

2007-11-17 @ 23:31:49
URL: http://sambra.blogg.se
Postat av: Tess

Yup, jobbigt...
Egypten, trevligt land, även om jag har lite svårt för hur de betedde sig då de såg blonda turisttjejer. Spelade ingen roll om man gick med sin kille, uppenbarligen tyckte de att allt var lovligt byte :p Fast du har ju fördelen att ha lite mörkare hår än en annan ;)

2007-11-19 @ 14:39:06
URL: http://thesso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0