Äntligen...

...så börjar smärtan i benen att ge med sig. Jag vaknade i morse, rörde lite på benen och tänkte: Hmmmm, det kanske är bättre idag? (tänkte samma sak igår morse, hade då fel) Kravlade mig ur sängen och till min stora lycka så hade jag rätt. :) Härliga tider! :)

Och dagen blir än så länge bara bättre och bättre, almanackan som jag skrev om igår kommer snart att finnas med snodd! :) Härligaste tider! :) Den perfekta almanackan är född!

Idag inspekteras mitt jobb. Det kommer någon petig snubbe ifrån SHR som bestämmer hur många stjärnor vi får behålla alternativt ge tillbaka. Vi hoppas på att vi får behålla minst alla. :) För som vi har städat och fixat de senaste dagarna så förtjänar vi det eftersom vi faktiskt är bäst! :)

Idag ska jag avverka en att-göra-lista som ser ut som följer: SMS:a förälder om pris på gi, städa, diska, skriva en tråkig rapport om ett handslag-projekt som vi inte har genomfört ännu, tvätta arbetskläder, vika en massa tvätt och lägga in den i garderoberna samt röra på mig. Wish me lycka till! :)

Kommentarer
Postat av: Sandran

Men?? Har du varit ledig idag?? då kunde ju jag ha hälsat på dej!

2007-10-24 @ 17:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0