Superdag!

Idag har vart en sån där dag då det mesta bara vart bra och flutit som det ska. Tråkigt, kanske somliga skulle mena. Härligt avslappnat och skönt, menar jag! :)

Började kanoners med frukostsällskap på jobbet klockan tidigt tidigt. Och upplärning av nya aspiranter innebär oftast mindre jobb för mig! :)

Dessutom var dagen en fristad från somliga som inte bör nämnas vid namn, ty då ökar deras makt över de tyngre sinnen. Det är helt sjukt hur stor skillnad i energi det gör att inte behöva andas samma luft som energisugare. Härligt med frisk luft! :)

Sen tyckte min närmsta chef att jag skulle följa med på en föreläsning efter jobbet, som jag dessutom fick betalt för. Så idag inkasserade jag totalt 12 h till lönekuvertet! :)
Det var en kanonbra föreläsning om pr, marknadsföring och mindcontrol... hur man påverkar någon att göra som man vill genom reklam. En väldigt, väldigt duktig föreläsare gjorde ju inte saken mindre intressant.

Jag blev riktigt inspirerad, det kanske är det man ska jobba med i framtiden när jag gjort mitt där jag jobbar nu? Reklamtanken har slagit mig tidigare men då har jag aldrig riktigt stannat upp och funderat på riktigt. Det ska jag göra nu! :)

Och som om det inte var nog så har jag vart superbra sen jag kom hem från föreläsningen också. Jag har stökat lite i hemmet i allmänhet och i datarummet i synnerhet. Jag har rensat alla mina papper och slängt hur mycket som helst. Jag tvingade även med Johan på ett litet hörn. 
Dessutom har jag börjat skaffa mig lite bättre på mitt försäkringstillstånd så jag vet vad som behöver kompletteras. Härligt! Ett stressmoment mindre! En sak mindre som suger energi.

Kicki mot pappershögarna 1-0

Kicki mot livets tyngre sidor 10-0

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0