Ja, mina händer ÄR små!

Detta faktum står nu otvivelaktigt klart efter att Linda trott att mina kvarglömda handskar tillhörde någon av hennes systers barn. Haha! :) Fördelen med så små händer och handskar är att jag sällan tar fel. Folk brukar också snart förstå att det inte är deras handskar heller då deras händer sällan kommer in i handsken utan veselin och spruckna sömmar. :)

Idag har jag lite planer, jag ska först och främst borsta mina tänder. :) Sen ska jag bokföra lite så jag kan göra bokslutet för förra året och bli av med åbäket någon gång. Sen ska jag städa litegrann. Och sen, sen ska det pysslas! Härligt. Det var länge sedan sist nu. Jag råkade ramla in på pysselaffären igår och hux flux, fråga mig inte hur det gick till, så låg det en massa nytt fint pyssel i min kundkorg. :) Nu ska jag göra ett litet lager med kort så att man har hemma när man plötsligt kommer på att någon fyller år! Typiska bra-att-ha-kort alltså!

Jag ska också försöka klura ut hur alla som är jätteduktiga på scrappandet gör när de fotar sina alster så fint och lägger upp på bloggen. Själv misstänker jag att mina foton inte skulle bli hälften så bra!

Nu är snart allt bokat och klart för Egyptenresan i mars. Det enda som återstår är att boka hotell vid Arlanda, vi bilar nämligen ner dagen föra vårt flyg går. Sen är allt klart. Till och med vaccinationstiden är fixad! :) Men jag ska gå in på apoteket också och fråga vad jag ska käka för ett mirakelpiller för att inte bli magsjuk. Tips mottages tacksamt! :) Jag är livrädd för att bli magsjuk. Iallafall när man inte befinner sig i hemmets lugna vrå. Fy. 

På sandras önskemål lägger jag upp lite länkar till de scrapbookingbloggar jag följer. Jag börjar med de två bästa så får vi se vad som följer därnäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0