Nice one

Jag känner på mig att detta är en bra helg!

Startade kanon med en trevlig film och hämtmat i soffan tillsammans med älsklingen igår kväll. Sen ett härligt bad och sen massor med sömn. Vaknade pigg 08.30 imorse.... för att sedan somna om två gånger :) värsta buset. Men typiskt lördagsskönt.

Sen gav vi oss ut på stan där Johan lyckades bättre med sitt uppdrag att köpa en ny mössa än vad jag lyckades med mitt som var att köpa en ny bikini till den stundande Egyptenresan. Jag undrar hur detta kan komma sig. därefter släpade vi oss till KåffeIn för varm choklad och sen blev det kulig träning med Jocke! hurra vad kul det var! Härligt med så mycket positiv energi! :) Sedan tog vi en chokladrunda till på KåffeIn! :)

har sedan haft en mycket trevlig kväll i lägenheten tillsammans med Jocke, Micke, Boman och Kvande. Och Johan såklart. God mat, gott sällskap och Blokus i sinne! :) Kan inte bli bättre!

Nu har jag nyss lämnat av pojkarna på krogen och nu blir det sängen för mig. Årsmöte imorrn! Jag ska avgå från styrelsen. känna mycket konstigt. Vad ska jag nu göra med all min tid? :) Pyssla kanske? :)

Orkar inte rättstava detta inlägg, så om det är knasstavat någonstans så ber jag alla språkpoliser och särskillt Sandra om ursäkt! ;)

Gonatt och sov gott i stugorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0