Discgolf är inte det roligaste som finns

I alla fall inte om man frågar Chapp. Han tyckte att detta var en mycket konstig lek/promenad där man bara fick gå korta, korta bitar för att sen stanna och vänta en evighet medan en massa folk kastade såna där färggranna roliga saker som man sen inte fick jaga. Efter hål nummer 8 var han less och jag och han uppsökte en viloplats under ett bord vid starten! :)

Idag har vi konstaterat att det är dyrt för hundar att färdas i bil. Dessa burar och lastgaller kostar ju en miljard kronor att köpa. Nu har vi hittat den perfekta lösningen, frågan är bara vad man är villig att betala för den perfekta lösningen? Man får hoppas att Johan vinner i pokern han spelar ikväll... :)

När jag satte mig ner för att skriva detta var min intention att skriva om någonting helt annat än Chapp och hans förehavanden... men nu kan jag för mitt liv inte komma ihåg vad det var. Mitt minne torde vara kortare än en guldfisks.

Jaja, jag bjuder istället på en nytagen bild av underverket med fyra ben och mycket vassa tänder. När Johan gick hemifrån för någon timme sen så sprang Chapp efter ner till hallen. Där la han sig med nosen i husses toffel och väntade på att han ska komma hem igen. Nu har han somnat mitt bland Johans alla skor.... Sötnos!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud så söt! Måste komma och hälsa på nån dag, vad gör ni i helgen?

2008-07-09 @ 20:57:15
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0