End of the story

Så var twilight-sagan slut. Det känns...tomt. Som att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med all min tid nu.

För övrigt har jag en reflektion över vad som är nödvändigt att sägaa till andra och inte. Om man till exempel läser en bok och blir besviken, är det nödvändigt att berätta det för en annan som verkligen ser fram emot att läsa samma bok? Att lasta någon annan med negativa förväntningar känns ju himla onödigt. Bara en tanke...

För övrigt kan jag säga att jag tyckte att även sista boken var helt fantastisk! Lika bra som de första tre. :) Men däremot tog den åtminstone dubbelt så lång tid att läsa - jag tror att jag drog mig för att jag inte var säker på om jag ville veta slutet riktigt än. Jag är ju som bekant ett stort fan av lyckliga slut men visste inte om jag kunde förvänta mig det av denna saga.

Så på två veckor har jag plöjt fyra böcker...haha, när hände det sist? :)

Det ironiska är ju att det är nu jag är ledig från jobbet (jobbade sista skiftet innan jul idag) - och nu har jag ingenting att läsa.... hmmpf.

Nu ska granen bäras in, lägenheten städas, sista klappen slås in och julskinkan griljeras. I love Christmas!

Julkramar till folket!


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Jag är precis likadan och är nästan beroende av lyckliga slut :) Jag har inte så mycket kvar på fjärde boken nu och jag vill verkligen inte att den ska ta slut. Kul att du gillade dem förresten :) God Jul förresten!

2009-12-22 @ 20:38:34
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0