Nyfiken i en strut...

Det är någonting som brinner på andra sidan stan, en stor svart rökpelare torner upp sig och jag ser eldpuffar som skjuter rakt upp med jämna mellanrum. Vad är det som brinner? Vart brinner det? 

Jag är sjukligt nyfiken och hoppas verkligen att ingen tagit skada...

Update: Det var inte alls så spännande som det verkade - brandkåren har brandövning borta på Solbacken enl. Norran.se

Men det måste vara en sjujävla brasa dom har tänt...

Jag ställer mig nu frågan, varför inte brandkåren samarbetar med t.ex. norran sådana här gånger och lägger upp infon på deras hemsida innan de börjar elda - skulle inte det spara SOS en hel del påringningar från oroliga människor? Norran är i alla fall det första jag kollade när jag såg röken...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi skulle ha åkt dit, snygg Joel kanske var där hihihihi

2009-12-06 @ 23:53:51
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh du har en fantastisk läsning framför dig :) Du får höra av dig efter första boken så jag får ett utlåtande! Själv köpte jag bok nummer 3 idag. Hundplanerna står som still just nu måste jag säga. Drömmarna finns dock kvar :) Nu har Magnus familj flyttat jättenära oss så jag räknar med att kunna gå dit och hämta mig en hund eller två när jag är kelsjuk! Fast det är ju inte samma sak som en egen, men just nu får jag nöja mig med dom :) Kram!

2009-12-08 @ 21:39:20
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Att man blir beroende?! Det är helt vansinnigt så fort man blir fast :) Det här är det klart bästa jag läst på ett bra tag. Det var längesedan någon bok var så svår att lägga ifrån sig:)

2009-12-12 @ 00:16:18
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0