Plötsligt händer det

Jag vet inte riktigt vad som hände - men plötsligt sitter jag här med en vetekudde på ryggen och har så förbannat ont i ryggen att det till och med smärtar att andas. :( Jag måste ställa väckarklockan innan jag lägger mig så jag kan ringa till massörerna och säga att dom måste laga mig NU!

Jag gjorde ett halvhjärtat försök att följa med älsklingen och lillvovven på kvällspromenaden men efter 50 meter beordrade min kära sambo mig att vända om, ta en varm dusch, värma vetekudden och lägga mig. Han är klok han. Dessutom var han nog inte särskilt intresserad av att gå hela promenaden i min nuvarande promenadtakt. Som förövrigt är lite skrattretande. Så skrattretande att till och med jag måste skratta åt mig själv medan jag går. Jag kan ju bara föreställa mig hur det måste se ut för andra.... :)

Jaja, i övrigt måste jag säga att dagen idag har varit en bra dag. Jag och vovven tog en långtur i skogen på förmiddagen - tunggått är det minsta ordet som kan beskriva det hela. Sen har vi slappat med godis och twilightsurfning i soffan. Jag hittade författarens officiella hemsida och jisses vad hon är frikostig med extramaterial. Man kan läsa sida upp och sida ner med avsnitt och kapitel som ströks ur böckerna av olika skäl samt händelser beskrivna ur andra karaktärers synvinkel än den som publicerades i orginalet.

När jag läser historier som den om Bella och Edward får det mig att vilja skriva själv. Det är en dröm jag haft länge men jag vet inte om den någonsin kommer att bli verkligheten. Only time will tell. Fram till dess nöjer jag mig bra med att njuta av andras mästerverk i bokform.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo, vi kom fram utan några problem men det var lite jobbigt till en början, mellan Ursviken och Umeå då medelhastigheten var ungefär 50 km/h - jätteotäckt bitvis då man hela tiden hade en vit vägg framför bilen.

Ska surfa in på den där sidan nån dag, har lyssnat på böckerna och gillar storyn. Kul med andra vinklingar. Tycker för övrigt att du ska göra slag i saken och skriva en bok, den har förutsättningar för att bli riktigt bra. I väntan på den tycker jag att du ska ta hand om dig och krya på din onda rygg, lät otrevligt det där...



Kramar

Linda

2009-12-29 @ 17:33:46
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0