Köpstopp!

Jag belägger härmed mig själv med köpstopp! Jag har shoppat utan dess like idag.

Ett par shorts.
Ett par jeans.
Ett par trekvartsbyxor.
En klänning.
En kortärmad skjorta (eller heter det blus för oss kvinnor?)
En enkel topp.
Ett par skor.

Huvva... 1600 kronor senare kände jag mig tvungen att rusa mot parkeringsgaraget för då hade jag verkligen inte råd att shoppa mer. Jag hade planerat ett besök på pysselaffären men stoppade mig själv. Hur kul är det att gå dit när man har shoppingångest? :)

Inte likt mig. 

Nu blir det städning, måste bara väcka sambon först - han somnade i sin bok! :)

Kommentarer
Postat av: Ca

Skönt med nya kläder :) Ja, det är verkligen en billigt sätt för att fixa nya tavlor. De kan ju dessutom bli skitsnygga :) Kram

2009-05-02 @ 15:57:01
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0