Hunddagis.nu

Idag är en riktigt bra dag visade det sig. Idag är nämligen dagen då jag har hittat en dagisplats till världens bästa lillvovve med separationsångest.

I somras bodde Chapp på ett hundpensionat när vi var på minisemester i Borås och nu har dom startat dagisverksamhet för fyrbeningar...Hurra Hurra Hurra!

Och det är inte ens dyrt, och han får massor med motion och aktivitet under tiden som jag får jobba i lugn och ro när jag vet att vovven har det bra under tiden. Jag behöver inte längre känna mig stressad över att han kanske gnäller och skäller och stör grannarna när vi inte är hemma.

Inte heller mitt varierande schema och dåliga möjligheter till framförhållning var nåt problem, det var bara att maila vilka tider jag vill att han ska få vara där så skulle hon ordna det.

Jag kan inte ens räkna hur många stenar som föll från mina axlar.

Finns det änglar? Inträffar mirakel? Vilken högre makt ska jag tacka idag?

Som sagt, idag är en riktigt bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo det stämmer bra det! Skellefteå är otroligt litet, det har du så rätt i :) Så bra att det finns hundddags förresten. Vart håller dom till? Kram

2009-11-09 @ 16:16:36
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0