Vår bästa tid är nu

Jag älskar hösten. Hunden älskar hösten. Det enda som saknas är att husse ska älska hösten men man kan inte få allt. ;)

Jag och lillvovven tog en 2,5 timmars promenad i berget på förmiddagen och jag kom för en gångs skulle ihåg att ta med mig kameran. Den brukar jag vanligtvis komma ihåg när vi redan är halvvägs uppe på berget och det känns lite sent att vända då!



Jag försökte få Chappen att posera i höstlöven, fokuseringen hos modellen var sådär... :)


Chapp skakar vatten ur pälsen efter ett dopp i en jättevattenpöl.


Jag packade ner min frukost i ryggsäcken och åt den på berget, ingen dålig utsikt vid "frukostbordet".


Även erfarna fotomodeller tröttnar på fotografen ibland. :)


Ibland är det de oväntade bilderna som blir ens favorit. Det är någonting med denna som fångar mig.


Jag gjorde ett nytt försök bland höstlöven på hemvägen. Tyvärr lyste solen just då med sin frånvaro.




Kommentarer
Postat av: Carro

Ja visst är det konstigt att det oftast är killarna som påstås ha sagt något? :) Det är ett mysterium det där! Kram

2009-10-12 @ 16:06:48
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättefina bilder Kicki!



Jag älskar också hösten, det är den bästa tiden på året att vara i skogen. Om man bortser från all jakt... :/

2009-10-13 @ 21:58:39
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0