Another ditch in the road

Igår kväll kom ett ordentligt bakslag i hundträningen. Jag ber om ursäkt för att jag inte går in på problematiken något närmare men det skulle bli ett alldeles för långt inlägg för att nån skulle orka läsa. Jag sörjde dert hela en hel del igår men idag är en ny dag och idag gör vi något åt det.

Jag har konstaterat att det fortfarande är samma hund jag har i kopplet idag som igår morse. Ingenting har egentligen förändrats - förutom att jag nu vet ännu lite mer om min lillvovve.

Another ditch in the road - you keep moving.
(Savage Garden, Two beds and a Coffee Machine)

Update:
Nu har jag varit och dryftat mina strategier med någon som kan mer än jag. :) Nu vet jag hur vi ska göra för att nå dit jag siktar...Skönt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0