Frukost i det fria

Imorse tog jag en välförtjänt sovmorgon - till klockan nio - och packade sedan ner frukosten i en ryggsäck och tog med mig vovven ut i skogen. Uppför berget begav det sig och jag kan knappast klaga på utsikten från mitt "frukostbord". Jag tänkte ta ett kort och visa er hela härligheten men upptäckte lite för sent att min kamera inte hade någon ström i batteriet. :/
Det hela hade nog varit nästintill perfekt om det inte varit för den skolklass som bestämt sig för att picknicka på berget samtidigt som jag, vilket innebar att hundstackarn var tvungen att vara kopplad hela tiden. Men han fick i alla fall springa av sig på väg ner för berget, jag tog en extra omväg för hans skull.
Finns det ett bättre sätt att starta dagen än två och en halv timme i skogen? :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja vi har faktiskt kommit fram till samma lösning också. Om bara Magnus får sina kanaler vill säga :) haha Det är bara så synd (fast skitsmart av boxer-snubbarna) att man inte kan få välja exakt hur paketen ska se ut. För vill man ha de bra filmkanalerna så måste man typ ta det som kostar mest. Känns ovärt med tanke på att man inte sitter vid tv:n dygnet runt! haha

2009-09-14 @ 21:37:16
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0