Är det mig det är fel på?

Ikväll har jag vallat onyktra gubbar till deras rätta inkvartering och samtidigt funderat över hur i hela friden dom kunde bli så fulla på bara ett par öl. Jag tror inte ens att dom smugglat in någon systemkasse - det brukar man märka. Inte heller har de sprungit upp på rummet titt som tätt för en smygsup. Jag förstår inte - men det kanske är mig det är fel på...jag som aldrig förstått detta med lillördag. Eller fredag och lördag i det avseendet. :)
En av gubbarna halkade när han skulle gå från poolen och upp till rummet - och tog med sig biljardbordet i fallet. Alla som någon gång försökt flytta på ett biljardbord vet att det är en ganska stadig pjäs som inte så gärna flyttar på sig i onödan. :)

Sen har jag en nattlig fundering så här innan jag lägger mitt huvud på kudden och somnar. När jag ska lämna kommentarer hos annat folk med blogg.se-bloggar så måste man ju ibland skriva ett par lustiga små ord i en liten ruta innan man kan skicka kommentaren...ni vet sånt där som ska mota bort spammare. Är jag den enda som ofta måste försöka med en ny textsnutt ett par-tre gånger innan jag kan lista ut vad jag ska skriva? Är det något fel på mina ögon? Mitt estetiska sinne? Min hjärna? Jag börjar undra.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha jag blev så full i skratt då jag läste ditt inlägg för jag tänkte samma sak igår! haha Oftast behöver jag inte skriva en massa konstigt, men den senaste tiden har det blivit så. Tur att man inte är ensam :) Ja garderobsväggen är fantastisk. Den slukar hur mycket grejer som helst. Det gillar jag!

2010-03-25 @ 11:41:40
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0