Brun och...

...TRÖTT!

Varje gång jag ger mig på något så galet som att gradera så måste jag efter halva graderingen fråga mig själv varför jag utsätter mig för sånt. Inget bra svar har jag hittat än så länge.

Men det är i alla fall en ganska skön känsla när det väl är avklarat. Puh.
Om man bortser ifrån träningsväsken i alla fall! Den är INTE skön. Inte nånstans. Inte på framsida, baksida, insida eller utsida lår. Inte i nacken, i axlarna eller i ryggen. Inte i magmusklerna, överarmarna eller underarmarna.

Jaja....men nu är jag i alla fall stolt ägare av det bruna bältet. Vill bara till att man ska leva upp till det då också. Skall göra mitt bästa =)

Nu måste jag i alla fall övertala mig själv om att det är en jättebra idé att gå och ta på sig gin IGEN! Suck. är inte så sugen, men barnen måste ju få sin träning i alla fall. Får väl se till att hålla dom aktiva och mig själv inaktiv. Eller nåt!

Och än en gång, vart är snön? *saknar*

Kommentarer
Postat av: sandran

Lite duktiga var ni säkert på att vara inaktiva och hålla barnen aktiva på träningen ... ända tills jag kom och förstörde alltihop... hehe. men jag tror att barnen hade roligt åt allt vårat ojande och stånkande och stönande så fort vi var tvugna att röra på oss...

2006-12-10 @ 22:58:40
Postat av: Linda

Grattis återigen till det bruna bältet!
Jag är helt säker på att du kommer att leva upp till de eventuella krav som det nya bältet innebär så var inte orolig för det, och träningsvärken går över... ; )
Tack för skjutsen i lördags, skönt att slippa gå!
kram
/Linda

2006-12-12 @ 05:13:57
URL: http://surfer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0