Vi är iakttagna...

...av massor av massor med tomtar som kikar fram från var och varannan hylla i vårt hem. Så man kommer inte undan med någonting nuförtiden....allt man gör iaktas, begrundas och bedöms. Från en tomtes perspektiv. Så vill man ha några julklappar i år är det bäst att man håller sig snäll när man hälsar på hos oss här på Hemmansgatan...FÖR TOMTEN SER! ;o)

Men vart är snön? Suck, jag som älskar snöööööööö! (Kvande, är det du som kastat regn- och plusgraderförbannelsen över vår jord? Jag råkar ju veta att du inte är speciellt förtjust i snö....). ;o)
Enligt Norran imorse så skulle det tydligen fortsätta så här åtminstonde i tio dagar till. Suck......jaja. Vad är väl en jul med snö...

Snön kommer nog tillbaka, kan inte minnas att den någonsin har svikit mig så att jag inte fått fira en vit julafton i alla fall!

Men nu bär det snart av till dojon, igen....... Bläääää! Jag vill just nu kräkas över allt som heter jutsu. Är less, less, less...... Men snart är denna tokintensiva träningsperiod över, bara en vecka och ett par dagar kvar nu till graderingen! Som vi alla ska klara med glans!

Till sist:

Mer julmys till folket!


Kommentarer
Postat av: FluffysFailure

Snö må så vara (snowboard är trevligt) men slask och fem minusgrader kan jag vara utan. Antingen ska det vara vinter med 20 minus eller så får det vara. Inga halvmesyrer här inte.

2006-12-07 @ 16:10:29
URL: http://rorb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0