Dag ett av många avklarad...

...och det gick galant! :)

Jag hade väl ändå förväntat mig att jag skulle uppträda som en förvirrad knasboll iallafall ett par dagar, att jag inte skulle ha en aning om vilka knappar på datorn som gjorde vad i systemet och att minst en fem sex saker skulle gå snett under dagens lopp.

Istället gick allting fint, jag kom ihåg vad alla knappar gör och inte mycket alls gick galet. Oj, det kan nog bli ett riktigt bra arbetsår om det börjar så här! :) Men jag måste erkänna, jag sökte länge och väl i mitt minne innan jag hittade åt marknadsdatabasen i systemet. Tänk vilken tid det tog att bara ändra en liten adress.... Jaja. Nu kommer jag i alla fall ihåg :)

Näe, om varje dag på jobbet var som den idag då skulle varje dag va himla bra :) Nu ska jag fortsätta att stråla ikapp med solen som äntligen har kommit! Och jag är inte bitter över att semestern är slut, faktiskt inte. Sol är ju skönt oavsett om man är ledig eller inte. Att cykla till jobbet med en värmande sol i ryggen är bara skönt!

Delar dessutom med mig av ett kärt semesterminne, Lycksele djurpark med världens bästa brorsdöttrar! :)

image27
Världens bästa Moa! (och såklart, en av världens två bästa storebröder...)  :)

image28
världens bästa Ebba tillsammans med världens bästa Moa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0