En helt fantastisk helg...

...har det varit! Direkt efter jobbet i fredags bar det av till Umeå där jag och Johan bodde på det alltid så trevliga Rica Partner Hotell Royal. Middagen intogs på Gretas Bar och Grill, det var otroligt gott. Tyvärr blev inte Johan mätt (vilket han borde ha lärt sig att stora pojkar som han sällan blir på dyra restauranger) så han avrundade kvällen på MAX innan han var nöjd.

Hela lördagen gick i effektivitetens tecken. Vi är nu nästan färdiga med julklappsinköpen...underbart! Dessutom hittade jag en helt otroligt fin liten butik som hette Presenta. Varför, varför har denna hemlighet undanhållits mig? Massor av jättefina glas och porslinsgrejer.... En ny favorit tillsammans med den gamla Paraffin som säljer ljus och ljuslyktor i sinne! :)
Jag lyckades också till slut inhandla ett par nya arbetsskor. ÄNTLIGEN! Dom jag har är nämligen helt slut! Jag ska springa med kvittot till Jenny på tisdag! :)

Vi var hemma i Skellefteå igen vid halv fem snåret och då var det bara att byta om och fräscha upp sig lite för att bege sig till Nordanå... MAGNUS BETNER! Vi hade lyckats få tag i två restbiljetter som nån annan kom på att dom inte ville ha. Hurra! Det var kanonbra! Jag hade ont i mina skrattmuskler när vi kom hem! :)

Och om inte allt detta var nog så har vi också hunnit julstäda och julpynta. Nu är det jul i vårt hus (ja, lägenhet...men vi har julpynt för ett helt hus...) Det blev jättefint! Men jag saknar granen! Men jag måste sjå mig till dagen före julafton. :)

nu blir det nog ltie scrappande innan jag och mor min ska besöka hobbyaffären! :)

GOD JUL TILL ALLA!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0