Jag bakar försenade lussekatter...

...vad säger att man inte kan göra det i efterhand? Dom är ju lika goda nu som för en vecka sen! :) Härligt.
I värsta fall får man väl ge dom ett nytt namn...julkatter? :)

Lussekatter och varm choklad det är mumma det! :)

Nu börjar det snart nalkas julledighet! Efter massor med timmar av jobb idag så ser jag fram emot det! :) Men först ska jag jobba en massa timmar imorrn...vara lite ledig...och sen en del timmar till helgen! sen kan jag andas lugnt och njuta av jullovet! En hel vecka ska jag bara mysa på och ha det bra!

Ovanstående planer för julledigheten är också en av anledningarna till att mitt schema är smockfullt med planer nu veckorna före. Bokföringen ska göras. En massa jutsupapper ska fixas och en del annat behöver också ordnas. Så jag slipper tänka på det när jag ska vara ledig :)

Nu ska jag vila mina trötta ögon en stund medan degen jäser i köket! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0