Jag upptäckte en sak ikväll...

...nämligen att jag inte hade sett den tredje Pirates of the Caribbean. Antingen det eller så lider jag av total minnesförlust. Det känns något mindre skrämmande att anta att jag inte har sett den.

Jag fick boxen med alla tre filmerna av min käre lillebror i julklapp och ikväll bestämde jag mig för att se den tredje i ordningen då jag haft små otydliga aningar om att jag kanske har missat den. Och vilken miss. Men nu är jag i alla fall uppdaterad och klar. :)

Nu funderar jag på att gå och lägga mig. Men än en gång är mitt kök fullt av pokerspelare. Hur ska jag kunna sova?

Men jag borde verkligen sova, är jättetrött.... hmm.

I-landsproblem, I know!

Kommentarer
Postat av: Linda Gosing

Hoppas det gick bra att sova, själv hade jag som vanligt ett jävla helvete att somna och kanske skulle ha mått bra av ljudet av segertörstiga pokerspelare? När jag väl somnat dröjde det inte många minuter förrän Jockemon kom hem och mådde sämre än sämst. Låg vaken en stund till och sen ringde väckarklockan för jobb... :/

2007-12-30 @ 11:26:58
URL: http://lindagosing.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0