Nu är jag där igen...

....jag sitter fast i det där träsket där jag har MASSOR med grejer som känns jobbiga men som jag måste göra men som jag varken har tid eller lust att göra. Jag närmar mig punkten då allt känns övermäktigt och så faller jag ihop i en liten hög och så måste Johan komma och plocka upp mig på fötterna igen.

Men det är inte så lätt att hitta tiden till allt som behöver göras när man bara jobbar hela tiden.

Sen har jag ju en massa julbestyr som jag egentligen vill göra men som blir stressande eftersom det inte finns någon tid att göra dom på. :(

Suck och pust. Nej nu måste jag rycka mig själv i kragen och fixa det här. Jag har ju gjort det förut. Hur svårt ska det vara? Tur att jag har Johan, just in case i don´t make it......

Jag bjuder på en glad bild för att försöka liva upp stämningen lite! :)


image41

Kommentarer
Postat av: Linda Gosing

Otroligt söt bild! Man blir verkligen glad av den och då fyller den ju sitt syfte antar jag?

Vad vore vi inte utan våra män som måste plocka ihop våra livs pussel när de faller i bitar?

Julekramar i mängder!

2007-12-14 @ 10:06:31
URL: http://lindagosing.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0