Djuphavsdumpning

Ok, nu är loppet officiellt kört antar jag. Kvande har hittat ett kryphål och grävt ner alla eventuella bevis på havets botten....jättelångt nere! *skratt* Och där nere tinar tydligen ingenting fram enligt Kvande själv, och han kan det där med havets djup bättre än mig, så jag väljer att tro honom!

 Och snön är ju i allafall för tillfället återlämnad...Let it stay that way! Så jag nöjer mig för tillfället! =)

Är inne i ett il av att ta hand om mig själv idag...så hittentills har jag duschat riktigt varmt och länge och skönt, filat mina fötter, masserat dom och smörjt in dom riktigt ordentligt. Filat och polerat naglarna samt målat dom har jag också hunnit med = )

Mitt nästa projekt, när naglarna torkat färdigt det vill säga, blir nog att städa upp lite i förrådet och kanske i klädkammaren.... =)

Don´t worry, BE HAPPY!

Kommentarer
Postat av: FluffysFailure

Sitter och kör ner mig i D-uppsatsarbetet. Har just tagit den 25:e säkerhetskopian som fick tillägget "innan källsortering". Borde heta så utan att för den delen ha att göra med miljöaspekter och avfallshantering...

2007-02-01 @ 13:55:51
URL: http://rorb.blogspot.com/
Postat av: Linda

Va skönt det lät med en "ta hand om dig"-dag... måste ha en sån jag med tror jag... ; )

2007-02-01 @ 18:30:42
URL: http://surfer.blogg.se
Postat av: Sandran

och tänk, resultatet av din dag syns på mitt pussel! Jag känner också att en "ta hand om dag" borde planeras in i kalendern (som just anlänt från Luleå där den blivit glömd). För det är ju så med mitt liv, att det som inte står i den rosa kalendern, det finns inte! Kanske skulle jag och Linda slå ihop våra "ta hand om dagar" så blir vi dubbelt så omhändertagna :)

2007-02-10 @ 22:29:43
URL: http://sambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0