Storstädning.Nu

Idag är det storstädning som gäller på Hemmansgatan! Vi har plockat, sorterat, slängt, stökat undan och burit ut i förrådet och soprummet. Puh. Men det blev jättefint! Det känns otroligt bra att ha detta gjort före semestern så att det inte ska hänga ett stort städtungt moln över oss hela semestern. :) Nöjd!!! :)

Hittade mitt i all sortering ett grattiskort från min dopdag, det stod "TIll min lilla dotter... Pappa Ingemar". Förmodligen var det det enda jag någonsin fått av honom, Den jäveln! Blev plötsligt sorgsen och var tvungen att gråta mot Johans axel en stund. Vad var det som var så hemskt med mig när jag var liten att inte min pappa brydde sig mer? Och vad var så hemskt så att min styvfar gjorde det han gjorde??? Suck!

Har i alla fall hittat två män i mitt liv som älskar mig! Ingvar och Johan! Vad skulle jag ha gjort under min barndom om jag inte ständigt hade kunnat ta min tillflykt till grannhuset och Ingvars trygga sällskap? Och vad skulle jag ha tagit mig till när jag de senaste åren tacklats och slagits med mitt förflutna om jag inte hade haft världens bästa Johan ständigt vid min sida??

Detta är ett tack till de  män i mitt liv som älskat mig! Johan, Ingvar, mina bröder... Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0