Tänk så många saker som är roligare än att...

...städa!

Som att läsa andras bloggar, skriva på sin egen blogg, grädda våfflor, och ungefär allt annat man kan tänkas göra istället. Suck, ja det är en sådan dag, en sådan dag då städning är det tråkigaste, då jag gör allt jag kan för att undvika det.

jaja, jag har ju hela kvällen på mig att komma till skott, för jag antar att Johan kommer att sitta med näsan i teoriböckerna ikväll. Vilket han gör helt rätt i!

Jag har i allafall fått en tråkbra sak gjord idag, jag har diskat, puh vilken tid det tog. Det är helt otroligt vilka diskberg som byggs när någon behagar fylla år. Men nu har den sista av Johans födelsedagsfirare åkt hem, eller egentligen åkte dom i söndags, disken har bara inte hunnits med förrän idag.

Skönt att den stora födelsedagsfesten för Johan, Sandra, Jocke och Micke inte blir här hemma hos oss....puh. Jag hatar nog förmodligen att diska. Eller ogillar det i allafall väldigt mycket!

En annan bra sak jag gjort idag är att boka en plats för mig, min kropp och min själ på yogan på torsdag. Missade förra veckan pga. jobb och jag tänker minsann inte gå miste om denna veckas pass!

Världens bästa brorsdöttrar, Ebba och Moa, var här och hälsade på i söndags. Eller egentligen var dom här för att Johan fyllt år, men eftersom jag också bor här hälsade dom ju på mig också! = )
Söndagens roligaste, ehh, bus (?) stod Moa för, hon satt i vårt kök och drack saft i en rasande takt, så rasande att allt till slut skvätte henne rakt i ansiktet. Maken till förvånad tjej har jag nog aldrig sett. Hihi....

Så nu är hela lägenheten fylld av leksaker och det är en del av den röra som jag borde städa undan medan jag istället sitter här och bloggar!

image2

Ovan ser ni i allafall en bild på stolt faster och en Moa när hon var väldigt liten, numera är hon ganska mycket större och snart 2 år! =) När jag ändå är i farten kan jag ju passa på att efterlysa tröjan som jag har på bilden, den försvann spårlöst för minst ett år sedan, men jag saknar den fortfarande...

Måste ju lägga in en bild på Ebba också...även denna när hon va ganska mycket mindre än nu, på bilden fyllde hon 3 år och till sommaren fyller hon 5!

image3

Jaja, nu kanske jag ska städa lite i alla fall...Kanske! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0