Trots allt...

...och efter många om och men samt uppfinningsrika omvägar så blev i alla fall lägenheten städad. Men det krävdes att Johan kom hem och sparkade igång mig med lite städhjälp medan maten puttrade på spisen. Oj, vad husligt det lät...hihi.

Det här med bloggande har ju blitt ännu roligare nu när jag har lyckats fundera ut hur jag ska bära mig åt för att kunna lägga in fina bilder. :)

Träffade en gammal vän, och då menar jag inte gammal som i åldring utan gammal som i att vi inte har träffats på alldeles alldeles för länge, på msn ikväll. Det fick mig att fundera över tider som varit och gamla minnen. Jag tänker tillbaka på alla frusna mornar då jag och Bea gick till skolan tillsammans under högstadiet, all bussresor till och från skolan. Alla timmar vi suktade efter den kille som råkade vara snyggast just då...  Alla bryderier kring de problem som just då var världens största. Alla timmar vi lyssnade på Westlife, tittade på Dawsons Creek och funderade över vad framtiden skulle bära med sig för oss. "Den som söker han finner" blev vårt motto i vår jakt på den perfekta pojkvännen.

Över msn suckade jag och Bea över hur fort tiden går, vi kom tillsammans fram till att Bea faktiskt hann träffa Ebba när hon var alldeles nyfödd men att hon flyttade till Bålsta väldigt snart efter det, och det betyder att det faktiskt är 5 år sedan nu... Vad tiden rusar fram i en rasande fart! Man får bara  hoppas att man aldrig blir gammal av den sorten att man glömmer det som varit och inte längre kan se tillbaka på alla dom där goda stunderna.


I andan av goda minnen lägger jag in några bilder som visar just goda minnen! :)

image4
En av många basketmatcher på kanalskolans basketplan sommaren 2005.

image6
Mys i myggskogen, BSLNorr 2006

image8
Johan och Jocke brottas, mellan sängarna på Hotell Royal, Umeå.

image9
Sandra och Jocke mufflar i Linköping 2005, trots datumet på bilden.

Ja det va några roliga minnen, fler kommer säkert! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0