Vår i luften...

...vilket i vanlig ordning resulterar i rinnande näsa, svidande ögon samt huvudvärk. Visst är det härligt med vår? :) Sanningen är den att jag älskar våren, så jag försöker att ignorera vårens symtom in i det längsta, med blandat resultat. Däremot blev jag lite förvånad över att min reaktion kom såhär tidigt....men då kanske jag har det bortgjort och bara kan njuta resten av våren?!

Och vår betyder ju att sommaren, semestern och BSLNorr är på väg, vilket jag verkligen ser fram emot! Jag hoppas på en riktig toppensommar, vilket förmodligen kommer att innebära att jag blir besviken. Jag skall försöka att sluta förvänta mig stordåd av sommaren som kommer, för om jag inte förväntar mig något så kan jag ju inte bli besviken. Det är nog receptet för en lyckad sommar.

image10
Falkan sommaren 2006. Vackert!

Fick för övrigt glada nyheter i mailboxen idag....lönespecen! = ) Alltid trevligt, somliga gånger lite extra trevligt, och denna gång var en sådan gång = ) Ett antal kronor fler än vad jag hade väntat mig blev det =) Trevligt, mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: Linda Gosing

Oj, vad du hunnit skriva!!! Det var inte länge sen jag kikade in och då var det inte så här mkt!
Angående bilden på sidan: Gå till startsidan (den du kommer till när du loggat in), där har du två flikar: "startsidan" och "inställningar". Välj "inställningar" och underrubrik "personlig profil". Där laddar man upp bild på sig själv eller nåt annat kul!
Hoppas du fick den förklaring du önskade.
Kram

2007-03-21 @ 17:56:48
URL: http://surfer.blogg.se
Postat av: Sara Ostkrok

jag vet visst är det underbart då lönespecen trillar in! det kunde alltid vara mera än vad det är, men alla bidrag mottages gladeligen :)

2007-03-21 @ 18:23:40
URL: http://minvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0