Jag ser det regnar...

...skulle jag precis skriva när jag tittade ut genom fönstret och såg att det har slutat :) Hurra! :)

Idag har jag varit duktig, har nämeligen betsat våra sängbord samt en hylla som vi ska sätta ihop. Det blev jättefint! Vi köpte tidigare nämnda ting på IKEA typ i april förra året, men sedan dess har det inte hänt nåt. Har liksom inte riktigt fått tummen ur... Men nu! Tyckte nämligen att dom skulle vara klara och ihopsatta innan jag åker på IKEA om bara en vecka och några dagar :) Den här gången köper jag inget obehandlat...

Har påbörjat min shoppinglista, den är lång! Än så länge består den av: Korgar, duschdraperi, tyg, spotlights, servetter, uppläggningsfat, magnetlist för knivar, kryffhylla, kastrull av mittemellanstorlek, köksmått, krukor, sittdynor till utemöblerna, kylväska, avlastningsbord till köket, hylla till toaletten, bokhylla, kabellösning till datarummet, musmatta, toalettborste, tvättkorg, bordslampor, ljus (såklart, ingen åker väl till IKEA utan att köpa ljus?)...to be continued.

Jag läääängtar! Lever toksnålt nu så att jag kan betala bilskatten med de pengar som blir över från den här lönen, så jag kan handla mer på IKEA på nästa lön! :)

Nu så ska vi snart åka iväg till Johans jobb där de nu förhoppningsvis torra sängborden och hyllan befinner sig. De väntar på att bli lackade och det ska dom bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0