Lunchblogg

Igår var det som ni alla vet valborgs... I år blev det varken fest eller brasa, vilket nog var lika väl då jag jobbar idag (just nu faktiskt...) och jobbade tidigt även igår.  Istället blev det grillad karré och kyckling med potatissallad i Kåge med Sandra och Mårten. Dessutom blev det en hel massa rivna tapeter.

En helt okej valborgsmässoafton. Utan krav och förväntningar om att man skulle ha så förtvivlat roligt bara för att det råkar vara valborgs. Som brukligt blev det just därför riktigt riktigt roligt! Johan kastade tapet, Sandra deltog i VM i effektiva arbetsställningar, Mårten slet tills han blev gråhårig och mitt högra lillfinger slutade fungera. :)

Att renovera är faktiskt riktigt riktigt roligt när man vet att man kan välja att sluta när man vill. Dvs. när det inte är ens eget som ska renoveras :)

Men det kommer att bli jättefint i Sandra och Mårtens lilla (tack o lov) hus. Tänk så mycket tapetrivning det skulle krävas om det råkat vara ett jättehus. Huvva.

Så nu sitter man här, trött och...hmmm....jo just ja, trött! Har en s.k. lunchrast just nu :) Men imorgon ska jag minsann vara ledig, tillsammans med Johan :) Han är nämligen också ledig :) Det ska bli riktigt trevligt!

Nej nu ska jag nog laga mig lite lunch, typ fil och flingor... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som att ni hade trevlig, själv slocknade jag i soffan, i armarna på Jocke... : )

2007-05-01 @ 20:17:22
Postat av: Anonym

Linda var det ju som skrev, naturligtvis...

2007-05-01 @ 20:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0