Vuxenpoäng!

Jag gjorde det stora misstaget att göra ett vuxenpoängstest idag (www.vuxenpoang.com), bara för att få veta att min verkliga ålder är 42,8 år! Herregud, bara för att man prenumererar på Norran, handlar med medmera-kort och storhandlar! Jaja, dom hade i allafall lite tips på vad jag skulle göra för att minska mina vuxenpoäng som uppgick till 22,nånting.

Jag skulle enligt svenska vuxenpoängstyrelsen vidta följande åtgärder:

  • Börja dricka öl
  • Åka till Hultsfred, festivalen alltså, inte staden
  • Flytta ihop med några kompisar
  • Ge mina krukväxter till grannan
  • Sälja min bil

  • Min enda tröst är att jag inte behöver oroa mig för att jobba på att samla på mig fler vuxenpoäng de kommande 20 åren! En klen tröst :) Nästan 43 år??? Herregud....

    Jaja, fortsätter väl mitt tydligen ytterst vuxna liv med att städa köksskåparna då....hmmmpf.


    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    hahahaha.... :D
    Får väl vara glad åt mina 32 år då?

    /Linda

    2007-05-10 @ 19:26:58

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0